100.000+ artikelen
  Altijd scherpe prijzen
Favorieten
Winkelwagen
Besselink_Banner_Retourneren

Bij onze elektrotechnische groothandel in Arnhem kunt je bestelde artikelen op twee manieren retourneren. Je kunt de artikelen retourneren via de binnendienst. Vrijwel alle artikelen zijn te retourneren op enkele uitzonderingen na. 

Artikelen die speciaal voor jou zijn besteld en niet tot ons basis assortiment behoren worden niet retour genomen. Artikelen die niet op het retourformulier staan en wel zijn bijgesloten in de retourdoos zullen niet in behandeling worden genomen. Deze producten worden niet terug gestuurd naar jou, de klant.

Je kan geen retournering aanbieden bij onze afhaalservice zonder een volledig ingevuld retourformulier. Onze magazijnmedewerkers vullen dus geen retourformulier in. 

Retourneren via de binnendienst (Besselink)

  1. Bij een retourmelding neem je altijd contact op met één van onze medewerkers van de binnendienst. (026-3841200)
  2. Bij "Reden retour" moet een heldere en een "voor één uitleg te begrijpen omschrijving" worden ingevuld. Maak dus duidelijk wat precies de reden van retournering is. Dit versnelt de afhandeling van de retournering!
  3. In overleg met de binnendienstmedewerker wordt bepaald op welke manier de retournering terug komt naar onze Retour Afdeling.
  4. Plaats je naam en handtekening op het retourformulier en stop deze in de doos met te retourneren artikelen. Je kan nog een kopie maken voor jouw eigen administratie.
  5. Maak de doos met de te retourneren artikelen vervolgens dicht voor verzending en vermeld op de doos onder onze adresgegevens ook duidelijk: "T.A.V. RETOUR BESSELINK" Zorg ervoor dat de artikelen goed zijn verpakt voor verzending.
  6. Na ontvangst van de retournering op onze retour afdeling wordt, als aan alle bovenstaande procedures zijn voldaan, de retourmelding z.s.m. in behandeling genomen.

Klik hier voor het retourformulier

Retourneren via de binnendienst (Besli)

  1. Een retour aanmelden doe je eenvoudig per mail aan retour@besli.nl.
  2. In de mail omschrijf je welke artikelen je wilt retourneren, het aantal en de reden.
    Klik hier om direct een opgemaakte retourmail te sturen.  
  3. Bij "Reden retour" moet een heldere en een "voor één uitleg te begrijpen omschrijving" worden ingevuld. Maak dus duidelijk wat precies de reden van retournering is. Dit versnelt de afhandeling van het retourproces!
  4. Onze retourafdeling neemt contact op om te overleggen hoe de retournering terugkomt naar Besli.
  5. Je ontvangt vervolgens het volledig ingevulde retourformulier via de mail. Print deze uit, plaats je naam en handtekening en stop het retourformulier in de doos met de te retourneren artikelen.
  6. Maak de doos met de te retourneren artikelen vervolgens dicht voor verzending en vermeld op de doos onder onze adresgegevens ook duidelijk: "T.A.V. RETOUR BESLI". Zorg ervoor dat de artikelen goed zijn verpakt voor verzending en zo veel mogelijk in originele verpakking.
  7. Na ontvangst van de retournering op onze retourafdeling wordt, als aan alle bovenstaande procedures is voldaan, de retourmelding z.s.m. in behandeling genomen.

Klik hier voor het retourformulier.

Of retourneer je pakket via de buitendienst!

  1. Bij een bezoek van onze buitendienstmedewerker aan jouw vestiging kun je de retournering via hem aanmelden.
  2. Onze medewerker van de buitendienst vult in overleg met jou het retourformulier volledig in.
  3. Bij "Reden retour" moet een heldere en een "voor één uitleg te begrijpen omschrijving" worden ingevuld. Maak dus duidelijk wat precies de reden van retournering is. Dit versnelt de afhandeling van het retourproces!
  4. Het volledig ingevulde retourformulier (inclusief jouw naam en handtekening) neemt onze buitendienstmedewerker samen met de te retourneren artikelen mee. Je kunt nog een kopie maken voor jouw eigen administratie.
  5. Onze buitendienstmedewerker levert 1 maal per 2 weken de door hem meegenomen retourneringen af op onze Retour Afdeling. Vervolgens wordt, als aan alle bovenstaande procedures is voldaan, de retourmelding z.s.m. in behandeling genomen.

Heb je nog vragen?

Is er iets niet duidelijk of heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Neem dan gerust contact met ons op! Wij zijn telefonisch bereikbaar via 026-3841200 of per mail via verkoop@besselink.nl